sábado, 22 de maio de 2010

Scream out loud

I wanna scream out loud
Don't wanna close my heart
I wanna feel the life
That's all I gotta do tonight

.
I don't care about what others are thinking
It's not gonna make me feel bad
It doesn't matter if you think I'm crazy
You're not gonna make me feel sad
.
You held my hand other night
And told me that you loved me
Yesterday you told me to not wear my new skirt
You didn't make me feel free
.
That's why I wanna scream out loud
Don't wanna close my heart
I wanna feel the life
That's all I gotta do tonight
.

Baby, if you love me
Don't try to control me
Baby, if you need me
Just let me be free
You took your chance
And threw it away
.
But you still have time
Don't give a damn
If they think you're crazy
.
Just scream out loud
You don't have to close your heart
Don't pass by your life
You still can be happy at all

Tradução - Gritar bem alto

Eu quero gritar bem alto
Não quero fechar meu coração
Quero sentir a vida
É tudo o que preciso fazer hoje à noite
.
Não me importo com o que os outros estão pensando
Isso não vai fazer eu me sentir mal
Não importa se você acha que eu sou maluca
Você não vai me deixar triste
.
Você segurou minha mão outra noite
E disse que me amava
Ontem você disse pra eu não usar minha saia nova
Você não fez eu me sentir livre
.
É por isso que quero gritar bem alto
Não quero fechar meu coração
Quero sentir a vida
É tudo o que preciso fazer hoje à noite
.

Baby, se você me ama
Não tente me controlar
Baby, se você precisa de mim
Apenas me deixe ser livre
Você pegou sua chance
E jogou fora
.
Mas você ainda tem tempo
Não dê a mínima
Se acharem que você é maluco
.
Só grite bem alto
Você não precisa fechar seu coração
Não passe pela vida
Você ainda pode ser feliz

0 comentários:

Postar um comentário